Ducati lanseaza trotineta electrica PRO-III si promite sa vina pe piata si cu motocicleta electrica

Ducati a dezvaluit inca o trotineta electrica, denumita PRO-III, dar specificațiile sale nu sunt deloc aproape de motocicletele electrice pe care compania susține că le poate construi.

trotineta electrica ducatii pro III

Trotineta electrică Ducati PRO-III este cea mai recentă incercare a companiei de a intra in segmentul de micromobilitate. Ducati nu s-a apucat sa construiasca propriu zis trotinete, ci in mare parte acestea sunt construite de alte companii care acordă licenta pentru marca Ducati. Ducati spune că noua trotineta electrica PRO-III de 799 EUR este cel mai avansat de pana acum, după cum a explicat compania:

”PRO-III este trotineta cea mai avansata din punct de vedere tehnic din linia de micromobilitate electrică Ducati Urban, datorită conexiunii la aplicația pentru smartphone Ducati Urban e-Mobility și a utilizării tehnologiei NFC. Trotineta electronică este echipată cu un jeton care vă permite să porniți trotineta atunci cand este apropiat de afișaj, permițând utilizarea vehiculului doar proprietarului aflat în posesia cipului”.

Comunicat de presa Ducati

Acel cip NFC și portul de încărcare USB montat pe ghidon pentru telefoane și alte dispozitive par a fi singurele două progrese majore în comparație cu trotinetele electrice disponibile acum 3-4 ani. Restul specificațiilor sunt în mare măsură echivalente cu o tehnologie veche de câțiva ani.

Trotineta electrica atinge o viteză maximă de 25 km/h, este prevazuta un motor de 350 W și include un acumulator cu o capacitate de 468 Wh. As putea spune ca e in aceeasi clasa cu trotineta electrica NIU KQi 3 Sport.

Prezentarea noii trotinete electrice Ducati PRO-III vine în contrast puternic cu un alt anunț recent de la Ducati: va fi singurul furnizor de motociclete electrice de curse pentru seria de curse MotoE începând din 2023.

Vestea a atras sprâncenele ridicate din cauza faptului că Ducati nu produce de fapt nicio motocicletă electrică și nici compania nu a părut deosebit de entuziasmată de perspectiva.

Anunțul a venit la doar câteva zile după ce producătorul italian de motociclete Energica a anunțat că 2022 va fi ultimul an în care motocicletele sale electrice de peste 241 km/h vor fi utilizate în seria de curse.

Ducati are acum mai puțin de doi ani pentru a proiecta, dezvolta și produce o motocicletă electrică. Acest ciclu de dezvoltare va fi cu siguranță ajutat de faptul că inginerii Ducati studiază acum bicicletele Energica, după cum a confirmat CEO-ul Energica, Livia Cevolini:

Este bine că merg pe drumul lor, deși știu că au motocicletele noastre în fabrica lor pe care le studiază.

Livia Cevolini , CEO Energica.

Spread the news:

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.